Menu

Warsztaty z Beng

czwartek, 28 kwietnia 2016

14.06.2015 to kolejna ważna data, ponieważ w tym dniu miały miejsce moje pierwsze warsztaty z Exotic Pole Dance z Magdaleną Marycz, po których od razu pokochałam ten styl! Miejsce nie inne jak Diva dance studio.


Byłam w grupie exotic choreo czyli smyranko po podłodze, wysokie szpile i zmysłowy taniec. Była to dla mnie zupełna nowość, bo nigdy wcześniej nie tańczyłam w szpilkach. Pamiętam, że jeszcze wtedy nie miałam swoich 18 tylko jakieś zwykłe szpile z szafy i strasznie zazdrościłam dziewuszką butów.

Ogólnie jeśli chodzi o taniec na obcasach nie powiem, że jest łatwy, ale jeśli się wczujesz w układ i muzykę zapomnisz o tych dodatkowych centymetrach (przynajmniej ja tak miałam). Atmosfera była jak zwykle świetna. wszyscy uśmiechnięci, pozytywnie nastawianie.

Bardzo mi się podobał sposób prowadzenia zajęć, na luzie, bez spinania się. Jeśli ktoś sobie nie radził z jakimś przejściem czy po prostu nie nadążał wszystko było na spokojnie wytłumaczone i pokazane jeszcze raz. Tak więc krótko jeśli lubisz exoticowe triki, choreografię i floorwork to polecam z całego serduszka, bo to zajęcia idealne dla ciebie.

Ja na kolejne warsztaty wybieram się 8.04.2016 i już nie mogę się doczekać!!!!! Ps. Poniżej wstawiam kilka fotek oraz linki do całej fotorelacji, fb Magdaleny i stronki z bengowymi ciuszkami i szpilkami.

Fotorelacja cała 
Profil Magdy Beng na fb oraz jej sklep: bengshop.pl








Same piękności! Nic tylko oszczędzać kaskę i zamawiać !

 Zdjęcia z warsztatów wykonał Tomasz Gas  

2 komentarze:

  1. Tak chciałam iść teraz na divowe warsztaty - majówkę exotic, i leżę chora z zapaleniem krtani :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze okazja, ale nie będę kłamać jest czego żałować! :) Zdrówka

      Usuń

Design i wdrożenie: Fly Nerd