Menu

Zawody Miss Diva

wtorek, 10 maja 2016


 


10.10.2015r. odbyły się wewnętrzne zawody w Divie, w których udział mogły wziąć wszystkie kursantki. Kiedy dowiedziłam się o tym wydarzeniu postanowiłam spróbować swoich sił. Nie byłam nastawiona na wygraną (chociaż kto nie lubi wygrywać?), chciałam po prostu udowodnić sobie, że potrafię wyjść przed publicznośc i zatańczyć to co mi w duszy gra.    

W zawodach brało udział 10 dziewczyn w tym ja (poniżej zamieszczę fotki naszych piękności). Naszym zadaniem było przygotowanie 3 minutowego układu tanecznego i zaprezentowanie go przed sędziami i publicznością. Wiele osób pewnie sobie pomyśli co to tam takie 3 minutki, ale uwierzcie mi, że jak się wymyśla taki układ to jest co robić. Oczywiście liczy się sam pomysł, orginalność, wizerunek sceniczny. Wszystko musi jakoś ze sobą współgrać, więc wyjście i pokręcenie się wokół rurki z uśmiechem, machając do publiczności niczym na konkursach piękności nie wchodzi w grę. To były zawody Miss Diva a nie Miss Polonia 2015. 

Choreografię i stroje były różnorodne, jedne w szpilkach bardziej sexi i exotic, inne jezzowe. Każda z dziewczyn opowiedziała swoją historię. Patrząc na występy nie dało się nudzić. 

Mimo, że minęło już sporo czasu to gratuluje i podziwiam wszystkie laseczki, które miały na tyle odwagi, żeby zgłosić się, pokazać coś swojego i udowodnić niedowiarkom, że jak się chce to się da! Dałyście niezły popis! Auuuuu

Jeśli chodzi o samą organizację zawodów, to Kaja i Zofija spisały się na medal. Zorganizowały świetne jury, które zna się na pole dance i samą przyjemnością było wystąpienie przed nimi, nagrody, poczęstunek dla publiczności i zawodniczek oraz pyszne winko i cydr od potęga tradycji. Dziękuje, że Wam się chce robić coś ponad i podchodzicie do swojej pracy nie tylko z profesjonalizmem, ale również z wielką pasją. :* 

Oczywiście nie można zapomnieć o publiczności, która swoją pozytywną energią i oklaskami wzbogaciła ten dzień. Dziękuje! 
  
Osobiście uwielbiam tego typu zdrową rywalizację i mam nadzieję, że będę miała możliwość bycia częścią nie jednej takiej inicjatywy. Tego rodzaju wydarzenia, potrafią na prawdę wiele wnieść do życia i zmienić sposób myślenia. Mimo, że nie udało mi się zdobyć żadnego miejsca to i tak czuje się jak zwycięzca. Wiem na pewno, że jeżeli w tym roku również odbędą się zawody to bez chwili zawahania i w ciemno zapisuje się i daje z siebie jeszcze więcej.  

Miejsca na podium:
I miejsce – Marysia Zagożdżon
II miejsce – Asia Domańska
wyróżnienie – Magda Mazurek  


sędziowie:
Agata Kocińska– Studio Dance Club, Zielona Góra 
Ania Sobkowiak – Verticats, Wrocław
Kasia Pypla– Diva Dance Studio, Poznań
Marta Madajewska – Diva Dance Studio, Poznań

  
A o to nasze Miss Divy 2015:  

Angelika Szklarska czyli skromna ja :) 
Marysia Zagożdżon
Małgorzat Krasa 
Asia Domańska
Ania Boryła 
Magdalena Sabina Lewandowicz 
Ilona Sikora
Beata Markowska
Aleksandra Gerschmann
Magdalena Mazurek
                                  Zdjęcia wykonał Tomasz Gas malowanieświatłem 
Więcej fotek Tutaj :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Design i wdrożenie: Fly Nerd