Menu

Majówka Exotic Pole- Warsztaty z Beng

środa, 8 czerwca 2016

Niestety ostatnio jestem tak zabiegana, że nie mam czasu na sen a co dopiero na pisanie :(. A tu jeszcze cały miesiąc ciężkiej harówki. Co zrobić licencjat sam się nie napisze, a egzaminy nie zaliczą...

W majówkę w Divie nie zabrakło atrakcji i wrażeń. 08.05.2016 odwiedziła nas Bengowa bomba energii i seksapilu czyli Magdalena Marycz. Pierwsze co kojarzy mi się z tymi warsztatami to szpilki i ochraniacze, bez tego na zajęcia ani rusz!  

Były to moje drugie warsztaty i cały czas jaram się tak samo. Choreografia pod pasowała mi idealnie.  Wprost mówiła do mnie Angie proszę zatańcz mnie :P Co tu dużo mówić ogień, sam seks i pot. Tak, tak wbrew pozorom śmiganie w szpilkach bywa bardziej wyczerpujące niż trening typowo siłowy.  

Jednak jak porównuje sobie moje pierwsze warsztaty z drugimi to śmiało stwierdzam, że na majowych czułam się o wiele swobodniej i bardziej pewna siebie. Udało mi się zatańczyć nawet cały układ bez większych pomyłek. Fuck yeahhhh. 

Fotek za dużo nie mam, ale za to mogę pochwalić się filmikiem z całym układem w wykonaniu naszych cudownych laseczek. (ja to ta w szarych majtach, jakby kogoś to interesowało :P). Dajcie znać czy wam się podoba i czy tak samo jak my kochacie exotic pole dance :) 
  
Chcesz zobaczyć choreografię śmiało klikaj Tutaj :) 



Z dziewuszkami <3 Konkursowe koszulki z moim napisem od Janeiro House. 


3 komentarze:

  1. Ale miiłooo <3 Dziękuję
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się! Nie ma za co :) Mam nadzieję, że trzecie warsztaty też będę mogła opisać. I odwiedzisz nas znowu w Poznaniu z jakaś super choreografią.

      Usuń
  2. Dzień dobry :-) od tylu lat chodzisz na taniec Poldance, gratuluję Ci talentu. Nie każdy może i ma warunki fizyczne do takiej sztuki tańca .

    OdpowiedzUsuń

Design i wdrożenie: Fly Nerd